Cyklotrasy

V rozmanité krajině Broumovska si přijdou na své vyznavači horských, trekkingových kol i ti, kteří raději vyhledávají lehčí terény a samozřejmě také rodiny s dětmi. Vyznačené cyklotrasy navazují na podobným způsobem vyznačené trasy v sousedním Polsku. Značení tras odpovídá klasickýcm způsobům KČT:

Seznam tras

Okruh kolem Adršpachu

20 km 1 hod. Silniční

Středně obtížná trasa vedoucí částečně po silnicích III. třídy, ale většinou po zpevněných polních cestách. Trasa je velmi hezká, vede v bezprostřední blízkosti Teplicko-adršpašských skal s pěknými výhledy na skalní města i okolí. Za dobrého počasí...

Od Broumovských Benediktínu až do Adršpaškého skaláku

23 km 1 hod. Silniční

Nenáročnou cestu pro celou rodinu vhodnou pro silniční kola můžete začít prohlídkou Broumovského Kláštera a návštěvou kavárny. Samotná cesta pak vede na Meziměstí, polský Miroszow, zpět přes Zdoňov do Adršpachu. Cestu si můžete zpříjemnit návštěvou...

3 kopce krásných výhledů na Broumovsko

33 km 2 hod. MTB

Trasa, při které nás čeká náročnější stoupání, ale rozhodně bude stát za to ! Začínáme v Broumově, a pokračujeme po silnici do Olivětína k broumovskému pivovaru Opat. Odbočíme vpravo a delším stoupáním, které je zakončenou vydatnou stojkou...

Krátký výlet kolem kolem vodní nádrže a pěkného kostela

22 km 1 hod. Poznávací

Výlet začínáme v obci Božanov a pokračujeme po hlavní silnici do Martínkovic, kde na křižovatce odbočíme vpravo a po méně frekvento- vané silnici dorazíme přes mostek a železniční přejezd na další křižovatku, kde odbočíme vpravo. Zajímavosti na...

Z Police k rašeliništím národního parku Góry stolowe

47 km 6 hod. MTB

Z Police n/M vystoupáme po nefrekventované silnici obcí Suchý důl na Slavný a pokračujeme lesní asfaltkou na Pánův kříž. Po štěrkové cestě sjedeme na Machovský kříž a hraniční cestou mezi skalami dojedeme na Pasterku. Odbočíme u chaty PTTK do cesty...

Projížďka zvlněným pohraničím kolem ZOO a studánky (26 km)

23 km 2 hod. Silniční

Z Meziměstí se vydáme přes hraniční přechod ve Starostíně do Mieroszowa, odkud budeme pokračovat stoupáním do obce Laczna a následně do Zdoňova. Lesem po trase bikových Sudet přes Bukovou horu s Křížem smíření dojedeme až k Vernéřovické studánce....

Javoří hory cestou necestou

47 km 3 hod. MTB

Javoří hory pro opravdové moutain bikeři. Na trase jsou náročná stoupání ale odměnou sou pěkné hravá sjezdy. Velká část trasy vede přes rozeklané hřebeny. Určitě si vemte fouťák bude co fotit. ...

Polická pro celou rodinu

12 km Poznávací

Lehká vyjížďka vhodná pro trekingová kola a rodiče s dětmi vedoucí po nefrekventovaných asfaltkách a zpevněných polních cestách. Kromě výhledů do kraje nakoukneme do 4 kravínů a mineme přes 10 pískovcových křížků. Od penzionu Adler (parkoviště)...

Dětská projížďka kolem Police nad Metují

9 km Pro děti

Lehká cykloturistická trasa vhodná pro děti. Po vystoupání po asfaltové silničce na Radešov vede po náhorní plošině s krásnými výhledy na Ostaš, Bor, Hejšovinu, Broumovské Stěny, ale i Krkonoše a Orlické hory. Popis: Start z východiska cyklotras...

Sudety Tour Road 100km

100 km Silniční

Trať závodu vede kopcovitou krajinou Sudet po kvalitních komunikacích a vyznačuje se kratšími, ale náročnými stoupáními, z nichž nejznámější jsou Vysoká Srbská, Bezděkov, Odolov, Chvalečské serpentiny a závěrečné serpentiny do cíle na Bišíku. Trať...

Specialized Rallye Sudety 110km

110 km MTB

Trasa legendárního maratonu, považovaného za nejtěžší závod v ČR, ve fantastických kulisách Broumovského CHKO. Neminou Vás vyhlášené úseky jako Pánová Cesta, Václav, Vodní Zámky, Hvězda a další. Specialized Rallye Sudety je jeden z prvních...

Specialized Rallye Sudety 60km

60 km 3 hod. MTB

Kratší varianta legendárního mtb maratonu (odkaz na 110km trati). Tato varianta je určena pro širší veřejnost, která se necítí na absolvování plné délky. Průběh trasy je shodný s delší variantou, při křížení komunikace na Pasách se trasa dokládní od...

Sudety Tour Road 170km

170 km 6 hod. Silniční

Delší trasa závodu vede shodně s kratší 100km variantou s tím, že se z Teplic absolvuje ještě jedno kolo směr Rtyně. Trať závodu vede kopcovitou krajinou Sudet po kvalitních komunikacích a vyznačuje se kratšími, ale náročnými stoupáními, z nichž...

Okolo Broumova

60 km MTB

½ maraton určený pro nejširší veřejnost. Po polních a lesních cestách po úbočí Broumovského výběžku. Trasa vás zavede i do málo známých míst, drsných i romantických zákoutí s nádhernými výhledy do široké krajiny. Vede katastry obcí...

\"Vydejte se k sousedům - ZÁMEK ROGOWIEC\"

20 km Poznávací

Náročná trasa tvoří uzavřenou smyčku v Łomnici u loviště pstruhů, která nás zavede nejvýše položeného zámku v Polsku. Dojezdová část z jordanovské zahrady vede ulicí Dolna kolem sportovních objektů, dále pak podél potoka Zlatá Voda do Łomnice. Na...

Tři v jednom - Ádr, Broumovky a Hejšovina

80 km 5 hod. MTB

Krásné výhledy do kraje i romantická přírodní zákoutí. Výživný trek kolem Adršpašských skal, přes Teplice nad Metují, pod Broumovskými Stěnami do Radkova si můžete zpestřit extrémně těžkými úseky legendárního závodu Rallye Sudety. Trasa začíná...

Strefa MTB Sudety niebieska Gluszyca

23 km 1 hod. MTB

"Niebieska Gluszyca" -  jedna z nejkratších a nejlehčích tras u polských sousedů Strefa MTB Sudety, která míjí hranice jen kousíček na hranicích za Ruprechtickým Špičákem. Nástupním místem je samotná Gluszyca, kam je...

Strefa MTB Sudety zielona Mieroszow

27 km 2 hod. MTB

Středně náročná trasa s převýšením 530m kratší délky, značená jako zelená -  "Strefa MTB Sudety zielona Mieroszow". Hranici kopíruje od Bukové Hory směrem na západ. Ideálním místem pro nástup je odbočit z hlavní silnice kousek...

Strefa MTB Sudety czerwona Gluszyca Mieroszow

39 km 3 hod. MTB

Kratší náročná a kopcovitější trasa s převýšením 960m, značená jako červená -  "Strefa MTB Sudety czerwona Gluszyca Mieroszow". Hranici kopíruje od Janoviček směrem na západ až za Ruprechtický Špičák. Ideálním místem pro...

Zobrazit všechny trasy v regionu