Bike route 2 951 269 - powered by Www.bikemap.net

Dětská projížďka kolem Police nad Metují

9 km Pro děti

Lehká cykloturistická trasa vhodná pro děti. Po vystoupání po asfaltové silničce na Radešov vede po náhorní plošině s krásnými výhledy na Ostaš, Bor, Hejšovinu, Broumovské Stěny, ale i Krkonoše a Orlické hory. Popis: Start z východiska cyklotras (parkoviště u autobusového nádraží) - 200m po silnici západním směrem - před kruhovým objezdem doleva směr Radešov (červená tur. zn.+ cyklotrasa 4152) - 600m stoupání lesem po úzké asfaltce - po vyjetí z lesa stoupání končí, po 500m jsme v obci Radešov. Za obcí koňské ohrady. U rybníčka uhneme mírně vpravo do polní cesty (stále červená t.z. + c.t. 4152), u bývalé skládky odbočíme asfaltkou doprava, po 100m opět polní cesta. Od zrekonstruovaného statku je cesta zpevněná asfaltovým recyklátem. U prvních chalup obce Bezděkov n/Met odbočíme z červené t.z. a c.t. 4152 vpravo zkratkou k haltýřům (zastřešené nádrže na vodu), odkud pokračujeme východním směrem travnatou cestou po žluté t.z. na nezpevněnou polní cestu. Na severovýchodním (horním) konci obce Bezděkov nad Metují překřížíme silnici a pokračujeme polní asfaltkou po žluté t.z. a c.t. 4150. Mineme hnojiště a pokud zrovna nezraje kukuřice, otevřou se nám krásné rozhledy. Asfaltkou dojedeme na hranu prudkého klesání (přes Sekyru) a po projetí "sedla" se napojíme na bělskou silnici (asfalt), po níž sjedeme doleva do Police n/Met (c.t.4000). V Polici u penzionu Adler projedeme dlážděnou křižovatku doleva a ještě před mostečkem odbočíme opět doleva a asfaltovou Radimovskou ulicí dojedeme do výchozího bodu trasy.